torstai 18. huhtikuuta 2013

Edullinen Lancome ripsiväri ja supernopea toimitus


 
Minun suosikki ripsiväri on Lancomen Hypnose. Se erottelee ripseni hyvin ja niihin tulee kivasti lisää pituutta ja tuuheutta. Mielestäni se myös pysyy hyvin ripsissäni, eikä se varise päivän mittaan alaluomille. Käytän myös ripsivärin alla Estée Lauderin Lash Primer Plus hoitavaa tuotetta, joka vahvistaa ja uudelleenrakentaa ripsiä. Käyttämällä näitä molempia saan aikaan tuuheammat ja näyttävämmät ripset :)
Nyt minulta oli ripsiväri päässyt loppumaan ja tilasin eilen uuden minun vakio nettikaupasta Nordic Feel.se. Lancomen Hypnosen saa tästä kaupasta todella edullisesti, ripsarin saa itselleen hintaan 189 kr ja sen ovh on tosiaankin  305 kr. Huippua on myös se, että tilauksiin ei tule minkäänlaisia postimaksuja. Nordic Feelillä on myös todella nopea toimitusaika, minä laitoin eilen tilauksen menemään netin kautta ja tänään ripsari olikin jo minun postilaatikossani. Me like!! :)
 
 
Vasemman silmän ripsiin olen ensin laittanut Lash Primer Plussaa ja sitten päälle Lancomen Hypnosea. Oikeassa silmässä on pelkästään kaksi kerrosta Lancomen Hypnosea. Kuten huomaatte, niin vasemman silmän lopputulos on tuuheampi :)
 
Mikä on sinun suosikki ripsivärisi ja miksi?
 
Anne

2 kommenttia:

  1. Minulla on ainainen ripsivärin metsästys.Ja kun herkkä väriaineille,on tullut vikatikkejä usein.:(

    Olikohan tuo sitten sopiva minulle?

    Marianne miettii...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se tietysti on, että sitä ei tiedä sopiiko ennen kun kokeilee...tästä lancomen ripsiväristä olen lukenut, että sopii herkillekin silmille. Se nyt sitten varmaan selviää ainoastaan kokeilemalla :)

      Poista