torstai 11. huhtikuuta 2013

Löytöretkellä...

Huomaan, että paljon uusia lukijoita on tullut mukaan seuraamaan touhujani. Toivotan teidät kaikki tervetulleiksi. Tästä se blogittamisen into kasvaa, kun näkee, että lukijoita tulee lisää ja sivuilla on liikennettä :) Tänään blogini saavutti 10 000 kävijän määrän :D
 
 
 Jälleen olen ollut löytöretkellä ja matkani vei tällä kertaa Kalixin Buketten sisustus- ja kukkakauppaan. Siellä oli tiistaista - torstaihin alennuspäivät jäsenille, kaikista sisustustavaroista sai -20% alennusta. En ollut ennestään jäsen, joten nyt oli sitten pakko liittyä mukaan...
 
 
 Minhän tietysti aina ensimmäisenä tarkistan kauppojen alennukset ja sieltähän iskin silmäni tähän upeaan maljakkoon, joka oli puoleen hintaan eli maksettavaa minulle jäi 147,5 kruunua (n. 18 €). Voi, että rakastan tehdä näitä alennus löytöjä :)  Paikka vaasille ja koristerisuille löytyi keittiön ja eteisen väliseltä tasolta.
 
 
Tunnelmaa luova suuri lyhty on Tornion Tiimarista ja vanhan servettitelineen olen tilannut Grindkullen sisustusliikkeestä, joka myy sekä uusia että vanhoja esineitä. Ihanat tähti servetit olen hankkinut Kalixin Willy´s ruokakaupasta.
 
Oikein mukavaa torstai-iltaa kaikille!
 
Anne

2 kommenttia:

  1. Voi Kaveri, sulla on kyllä silmää tälle sisustamiselle, todella kaunista jälkeä saat kyllä aikaan <3 //Virve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Virve! Sisustus onkin minun yksi lempi puuhista ja ideoita ja löytöjä on mukava jakaa muiden kanssa :)

      Poista