sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Paketti Zalandosta

 
 

Nyt sain vihdoin haettua paketin postista. Tilasin www.zalando.se -nettikaupasta itselleni vähän pientä kivaa...


Tämä tulee tarpeeseen, kun edellinen on melkein loppuun kulutettu... ihastuin tähän täysin ensisilmäyksellä!


Minun käsilaukkuni on tietysti musta, mutta laukussa on vaihtelun vuoksi kuparin väriset soljet ja niitit :)


 Tästä olin haaveillut jo tarpeeksi pitkään, joten ei muuta kuin samaan pakettiin vaan...


Tämä Desigual Digoui mekko on aivan ihanan upea ja mekko istui  minulle hyvin. Olen enemmän kuin tyytyväinen...harmi, etten ole hankkinut sitä aikaisemmin.

Täytyy vain todeta, että olen taas jälleen kerran todella tyytyväinen Zalandoon. Olen tilannut sieltä useamman kerran. Zalandosta löytyy kaikki mahdollinen, sillä valikoima on todella laaja. Toimitus ja palautus on aina ilmaista. Paketit on toimitettu nopeasti ja tuotteet ovat myös aina vastanneet odotuksiani, joten en ole koskaan palauttanut mitään. Loistava nettikauppa!

Anne

2 kommenttia:

  1. Nätti oli "leninki",sun päällä,kun nuori ja nätti itsekkin :)

    Itse odottelen pakettia Zalandolta.Olen tilannut ennenkin,ja valikoima on tosiaan laaja.

    Hyviä juoksukelejä.


    Marianne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne! Tykkään kovasti tästä mekosta :) Zalandossa on paljon mitä voisi tilata...

      Poista