sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Rakastan kristallikruunuja

 
Oi kuinka kaikki kimalteleva on kaunista. Ei ole mikään yllätys, että rakastan kristallikruunuja. Tästä talosta löytyy melkein jokaisesta tilasta kristallikruunu, joko uutena kaupasta ostettu tai antiikkiliikeestä hankittu.
 
 
Sen lisäksi, että tämä olohuoneen valaisin on mielestäni todella kaunis valaisee se tilan hyvin.
 
 
Kuvassa olevan kristallikruunun olen aikoinaan hankkinut Gränsboden- sisustusliikkeestä Haaparannalta.
 
Anne

2 kommenttia:

  1. luulin että kristallikruunut on vanhojen ihmisten juttu! mulle tuli villitys vasta ku täytin 44-vuotta. mutta kiva että sinä nuori ihminenki niistä tykkäät =) mulla taas kaks lamppua oottaa tuunausta.... mää oon tämmönen TEE SE ITSE tyyppi, kiitos ideoista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä vaan, tuunaus on kivaa ja sehän on mukava kun on kotona itse tehtyjä juttuja :) Minä olen muuten oikeastaan aina tykännyt kristallikruunuista ja vuosien myötä villitys on kyllä kasvanut. Kristallikruunuja pitää olla joka paikassa :)

      Poista