maanantai 12. elokuuta 2013

Eiköhän se tästä...

Sori, nyt on kyllä tämä bloggaaminen jäänyt vähän vähemmälle...nämä pari rankkaa työviikkoa on vienyt täysin minun voimat. Aamusta iltaan töiden tekeminen + työmatkat päälle ei näköjään oikein ollut minun juttu. Joka toinen päivä vapaatakaan ei pelastanut minua uupumukselta. Ei ole kerta kaikkiaan jaksanut tehdä kauheasti ylimääräisiä juttuja. Ainostaan olen koiria treenaillut, Emmillä käynyt kisaamassa ja tyttöjen kanssa ollaan käyty ratsastamassa ja raveissa. Remonttikin on ollut nyt tauolla kun olen ollut niin paljon töissä.


Tänään siirryttiinkin sitten normaaliin työrytmiin ja ollaan koko henkilökunta paikan päällä. Voi, mitä luksusta oli tänään päästä lähtemään kotiin klo 15 ilta 20 sijasta. Työpäivä tuntui lyhyeltä :) Eiköhän se tästä, kun pääsee palautumaan...sitten vaan sama draivi päälle ja touhuamaan kaikenlaista.

Kiva on ollut nähdä kuitenkin, että blogissa on ollut liikennettä vaikka on ollut useampi päivä päivitysten välissä. Päivinä jolloin en ole päivitystä laittanut on kävijöitä kuitenkin ollut 50-100 kpl. Mukava juttu!

Anne

2 kommenttia:

  1. Huomenna on Ellillä meno "hammaslääkäriin".Minua jännittää se nukutus,ku on jo 10v.,jos ei vaikka enään herää :(
    Mutta ei auta,kun hammaskivi on paha,on pakko saada pois.
    Kyllä tuo ikäkausi,töineen,lapsineen hyvinkin kiirusta,muistan kun itsekkin olin viikonloppuna,rätti ,poikki.
    Mutta kyllä sitä ihmeesti jaksoi.
    Pitää vaan muistaa joskus levätä,nostaa jalat kattoon ja olla vaan.
    SE on kun keräsi rahaa pankkiin,hih,hih!

    Jaksamista!toivottaa Marianne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti Ellin toimenpide on mennyt hyvin :) Juu, ei sitä näköjään mahdottomia jaksa...pitkät työpäivät ilman pitempää vapaata imee kyllä kaiken voiman. Nyt nuo normaalit työajat tuntuvat aivan mahtavilta :)

      Poista