keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Unohdin...



Pitkään mietin uuden käsilaukun ostamista...en oikestaan ole mikään laukku ihminen, minulla kun tuota tavaraa ei mitään mahdottomia määriä ole mukana kun lähden liikenteeseen. Suurimmaksi osaksi käytän laukkua kun menen töihin, että saan kaikki tarvittavat avaimet, ovikortit ja ruokarasian mukaan. Tämä laukku on ollut minun suosikki. Kaikki rock-henkinen ja niitit on niin minun makuuni. Olen kättänyt laukkua niin paljon, että kaikki vetoketjut ovat nyt menneet rikki, monta vuotta se kyllä kestikin...No, tilasin viime viikolla vihdoin ja viimein  uuden laukun. Tänään huomasin, kun tulin töistä, että YES paketti odottaa minua postissa. Mars matkaan ja kaupunkiin. Ensin kierros ruokakaupassa ja sen jälkeen haen paketin...kotiovella sitten huomasin, että unohdin hakea koko paketin!! Grrr, kyllä ottaa päähän, minähän lähdin kaupunkiin varta vasten pakettia hakemaan. No, huomenna uusi yritys...

Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti