lauantai 20. heinäkuuta 2013

Kirpputorilta vanhaa...

 
 
Siitä onkin taas muutama viikko aikaa, kun olen käynyt kirpputoreja kiertelemässä.  Olen vähän pitänyt taukoa siitä puuhasta...Tänään tosiaankin aloin jo kaipamaan tuota kirpputorilöytöjen tekemistä ja suuntasin sitten huvikseni Kemiin Viikkotorille. Siitä onkin aikaa kun olen siellä viimeksi käynyt ja täytyy sanoa, että tällä kertaa vähän ällötti se paikka. Paikka oli täynnä likaista ja huonokuntoista tavaraa. Missä raja menee? Miten ihmiset edes kehtaavat tuoda myyntiin sellaista roskaa? Kierrättäminenhän on hyvä asia, mutta kuka edes haluaa ostaa toisten likaisia ja rikkinäisiä tavaroita tai vaatteita...Kierreltyäni hetken minä kuitenkin löysin jotakin...
 
 
 
No, kotiin tuotavaksi löysin tällaisia vanhoja kahvikuppeja. Olen nyt innostunut keräämään erilaisia vanhoja posliini kahvikuppeja kivoilla kuvioilla ja väreillä.
 
 
Näitä on sitten kiva yhdistellä kahvipöytään ja mielestäni kattauksesta voi loihtia persoonallisen kun kaikki astiat eivät ole samanlaisia :)
 
Anne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti